טיול הקרנבלים באיטליה

מרץ 2011 הדירקטוריות שלנו בדרך לאיטליה

8 ימים של פסטיבל מתמשך – בדמות הקרנבלים המסורתיים באיטליה
התחלנו בורונה עיר האוהבים , עבור בסירמיונה, בורגטו- עיירת ימי הביניים והדרמנו למנטובה.

המשכנו לטרנטו , עיר הבישופים הנסיכים ולבאסנו דל גראפה.

הסימטאות, העמקים, הקפה האיטלקי המהביל, שתמיד עשוי נכון.. (בלי לבקש במיוחד קפה חזק, עם/בלי קצף/עם חלב דל/סויה וכו’) , הפיצות, הפסטות, השווקים הצבעוניים- כל אלה היו רק הקדמה לשמחה המתפרצת שליוותה אותנו בקרנבלים עצמם

שילבנו השתתפות בקרנבלים ובילויים בערים היפות של צפון איטליה
הקרנבלים מראשית התהוותם הפאגאנית התחברו למאבקים של הכנסייה, בין משפחות תומכי האפיפיור למשפחות תומכי הקיסר.

הקרנבל הראשון

בעיר ורונה- הוא קרנבל הניוקי – תהלוכה ארוכה ושמחה של אנשים מחופשים ועגלות מעוצבות להפליא, מוסיקה והמון ספריי וקצף שנשפכו עלינו מכל כיוון! תרועת הקניות לא פסחה על השמחה הגדולה של הקרנבל, בשילוב ארוחת ניוקי נפלאה !!

הקרנבל השני

קרנבל הבובות של ויארגיו- חבל טוסקנה- קרנבל שמח במיוחד של עגלות מעוצבות נוסעות עליהן בובות ענק בעיירה ציורית יפהפייה ויארגיו, עיירת חוף נפלאה!

הקרנבל הרביעי

קרנבל התפוזים באיבראה – חבל פיימונטה – חבשנו כובעים אדומים כי זה הנוהל כאן -אחרת התפוזים ייזרקו עלינו! . קרבות תפוזים בין “חיילי” הקיסר/הרוזן , השליט העריץ לבין המורדים. סוסים אציליים ומקושטים מובילים עגלות עליהם דוהרים המתחרים הזורקים זה על זה תפוזים בתוך זירות קרב הפזורות במרכזי השונים בעיר, לקול תשואות התיירים !

במהלך הטיול נפגשנו עם ארגון נשים איטלקי הקרוי “אאידה” והינו ארגו בינ”ל של נשים בכירות.
שמענו מפיה של נשיאת הארגון כי גם הנשים האיטלקיות הבכירות אינן מיוצגות באופן שיוויוני וכי גם הן פועלות לקידום נשים לעמדות השפעה והכרעה מול הפרלמנט.
נשיאת הארגון הציעה כי נשות “יהל” תהיינה נציגות הארגון בישראל!
הצבעוניות , המוסיקה והשמחה של הקרנבלים הפכו את כולנו לחבורה אחת של נשים רציניות, המחזיקות בתפקידים אחראיים ורציניים בשגרת יומנו- לחבורה עליזה שהתחפשה, השתעשעה, צחקה, רקדה וגם- עשתה המון קניות – בשביל הנשמה!!!

חזרנו מלאות חוויות, מתכננות כבר במטוס בדרך הביתה- את הנסיעה הבאה!!!!

[button color=”orange” size=large” link=”http://ya-hel.com/%D7%92%D7%9C%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%98%D7%99%D7%95%D7%9C-%D7%94%D7%A7%D7%A8%D7%A0%D7%91%D7%9C%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%98%D7%9C%D7%99%D7%94/” target=””]לצפייה בגלריית הטיול לחצי כאן [/button]

Leave a Comment