טיול לאנגליה- לונדון ואוקספורד- 6-14/5/2013

במסגרת שילוב עיון-חוויה, המוטו המוביל הן בלימודי דירקטוריות והן בפרלמנט הנשים- "פני"ם חדשות" יצאנו ביום 6.5.13 ל- 8 ימים מרתקים ששילבו חוויות תרבות ,ביקורים וקניות בלונדון, עם סמינר רוחני באוקספורד.

יצאנו קבוצת נשים- בוגרות הקורסים לדירקטוריות וחברות "פני"ם חדשות"- פרלמנט הנשים שלנו בטיסת בוקר ללונדון. מזג האויר האיר פניו אלינו והשמש זרחה עלינו כל ימות טיולנו. ביקרנו בנוטינג היל ובצ'לסי, בcover gardens ובגלגל הענק על התמזה, חרשנו את רחובות הקניות הידועים והספקנו גם לקנח בשתי הצגות ומחזות זמר. בין לבין פקדנו מסעדות מעולות ובעיקר חווינו גיבוש חברתי נשי במיטבו.

חמושות בקניות ובחוויות מלונדון , נסענו אל חלקו השני של הטיול- סמינר רוחני באוקספורד. התארחנו בארמון מדהים הטובל בגנים יפהפיים וזכינו לארבעה ימים של התבוננות פנימית, הרצאות מאלפות ומגורים בארמון בן 750 שנה , ספון באוירה אנגלית טיפוסית, מפואר ומפנק.

ביקרנו גם בעיר אוקספורד, בין המדרחובים המעניינים לבנייני אוניברסיטת אוקספורד הידועה, וגם בחנות המיוחדת של "אליס"- זו מארץ הפלאות (האגדה אומרת כי בארמון בו היינו ביקר לואיס קרול והמקום היווה עבורו השראה לסיפור הידוע).

במסגרת הסמינר הרוחני – עשינו טרנספורמציה מעולם החומר, מעולם האקדמיה והעשייה התכליתית היום יומית שלנו, ולקחנו פסק זמן לדיון בשאלות פילוסופיות, להעמקה ברעיון הטרנספורמציה- ההתמרה- ליצירת שינוי פנימי תוך תפישת עולם כי "כאשר אני משתנה –העולם משתנה".

בשיחת הסיכום שלנו הגענו להכרה כי כל אחת ואחת מאיתנו, הפועלת במסגרת עשייתה השגרתית במערכת לחצים דרשנית, לקחה לעצמה תובנות חדשות עימן נצא לקראת השינויים שנרצה להחיל בחיינו.

היו אלה שמונה ימים מלאי חוויות, מעצימים, מאתגרים ומלאי שמחה. שבנו ארצה לחגוג את חג השבועות , עד הטיול הבא!!!