בביתה של האמנית רייצ’ל ויצמן – תל אביב 

פתיחת תערוכת ציורים מרגשת של אמנית בעלת צרכים מיוחדים , בביתה של מובילת המיזם האמנית הבינ”ל, הציירת והפסלת, רייצ’ל ויצמן.
רייצ’ל, אישה יקרה ,אמנית מוכשרת ורבת פעלים, התוודעה לכשרונות האמנותיים של הציירת אפרת, שחרף העובדה כי ראייתה כה ירודה, מפליאה היא בידיה ומושכת במכחולה יצירות מעוררות השראה ומשמעות.

התערוכה התקיימה בביתה של רייצ’ל המעוטר ביצירותיה עוצרות הנשימה -ציורים ופסלים יחודיים בטכניקות חדשניות -יצירתיות מתפרצת!

הפרגון הזה של אישה למען אישה, אמנית בעלת מוניטין המעודדת אמנים בעלי צרכים מיוחדים, מפיקה בעבורם תערוכה בביתה, ומובילה מיזם בשיתוף הרשויות המקומיות להקמת תערוכות דומות של בעלי צרכים מיוחדים במרחבים הקהילתיים , מאוד נוגעת , מבורכת וראויה להמוני מחיאות כפיים.


רגישות חברתית הטבולה בעשייה למען השונה והאחר בחברה, למען המיוחדים אשר קולם ועצימות יכולותיהם פחות נשמעים ונראים בחברה, הופכת לשופר גדול אשר הדיו נשמעים למרחקים , כאשר משלבים ידיים ופותחים את הלב.

רייצ’ל אמנית מוכשרת ומובילה פתחה את ביתה ואת ליבה והיא קוראת לכל מי שמיתרי ליבו מנגנים לו כעת ורוצה להתנדב למען הקמת תערוכות שכאלה לקום בחדווה, לזנוח את איזור הנוחות ולהצטרף למיזם !

תודה לחברתנו אורנה לבבי המובילה עם רייצ’ל פרויקט קסום זה, ואשר בזכותה אנו עומדות לזכות בקרוב בשיתו”פ פורה במיוחד ומרגש מאוד -תערוכת פורטרטים של נשים אשר תיפתח בדצמבר 2017.

בהצלחה לרייצ’ל במיזם למען אמנים בעלי צרכים מיוחדים, עליהם נאמר כי “הם ילדיו ושלוחיו של האל” אשר שלח אותם ליקום כנשמות נעלות שבאו לעשות תיקון בעולמנו.

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו