המפגש החברתי החודשי שלנו, נשות עמותת “פני”ם חדשות” בראש חודש חשוון ,אחרי החגים, התקיים הבוקר ברוח תרבותית במוזיאון “הרצללילינבלום” בתל אביב, מוזיאון לבנקאות ונוסטלגיה תל אביבית.
הסיור המודרך המרתק,משולב בחוויות אינטראקטיביות , תערוכה של רחובות תל אביב והסיפורים אודותיהם, בהדרכתו של דני בילקר, ניכר באדיבות אין קץ, ובפרגונים לעשייתנו למען מנהיגות נשים, פרגון שנמזג לו גם בתכני המוזיאון המוקדשים בין השאר גם לנשים מנהיגות.

המוזיאון הינו פנינה ארכיטקטונית ומקום מושבו בבית שיף, מבתיה הראשונים של אחוזת בית , וכיום אתר מורשת .
המוזיאון לוקח את מבקריו למסע בזמן , ותכניו מוקדשים למימדי הזמן עבר הווה ועתיד, העטופים בקירות מעוטרים ומציפים נוסטלגיה תל אביבית במיטבה.
הכספת העותומנית המרהיבה עם המפתח הגדול הכרוך בשרשרת מרשרשת מעלה מניחוחות הסרטים של פעם, ובתוך כך עושה קפיצה אל מסכים אינטראקטיביים המצלמים את המבקרים במשחק תעתועים.
מיצג השטרות של תחילתה של המדינה קופץ אל העתיד בו לא יהיה כבר כסף וגם לא פנקסי צ’קים ונוכל לשלם באמצעות הסלולר או בהנפת אצבע המזהה את טביעת האצבע שלנו…
נשוחח עם הבנקאי בהלוגרמה ונוכל כמעט לוותר על שירותיהם של סניפי הבנקים….

בסיום הביקור קיימנו הרצאה משלנו אודות מימון המונים, הליך שנקיים בקרוב , העתיד לתמוך בנשים שתבחרנה להתמודד בבחירות הבאות.
כמו תמיד-מצמידות דיבור למעשה. בוחנות את החסמים, מעלות פתרונים, מסלילות דרך, מחוללות שינוי ומייצרות מציאות.

מה שיכולה לעשות עמותה שכל נשותיה מתנדבות, במשאבי הידע ובעשייה חברתית , ללא כספים, מבנים ומשאבים, כמו העמותה שלנו , המובילה כל יום הישג חדש למען החברנ בישראל , נוכל לעשות במכפלות של כוח היישר ממוקדי ההשפעה.
חלקנו כבר שם, אחרות בדרך…. מכאן יעלו עלינו הזריחות. של מנהיגות אחרת. במקום להתגעגע אליה נביא אותה ונצמיח אותה אל מחוזותינו מחדש.
כי אנו באמת ראויים.
תודה לטליה וולקביצר ולדני בילקר, שושביני הבוקר הזה על הדרכתם הטובה.

 

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו