כאשר את בוחרת היכן ללמוד את בוודאי משלבת בהחלטתך איכות עם תעודה ראויה ,מרצים טובים וכיתת לימוד עם נשים כמוך.

 

עד כאן ציפיותייך לגמרי מדויקות ואיכותיות.

 

אך מעבר לכך, הרי כולנו יודעות כי סיום הלימודים ותליית התעודה המכובדת הם למעשה תחילתו של המסע , בדרך להגשמה

 

וככל שאת מטפסת אל הצמרת, צפוף מאוד שם… וברוב המקרים נשים אינן מכירות את הדרך… ולכן אף לא מנסות לטפס אליה.

 

מכאן האכזבות ברורות… והטרוניות בצידן.

 

אז אצלנו, ב”יהל” יש לך הזדמנות להגשים כי כבר במהלך הקורס זוכות המשתתפות להכיר מקרוב את מוקדי ההשפעה, הממשלה, הכנסת,ועדותיה ומרכז השלטון המקומי, כל מי שמנהלים את המדינה ואת הדירקטוריונים.

 

תהיי מוכשרת ככל שתהיי, מנהלת בעלת ניסיון וידע איכותיים ומשמעותיים, עליך להכיר תרבות ארגונית ציבורית, להכיר את המשעול והדרך, להבין דפוסים וקודים אחרים, ולהתוודע למסלול שעליך לעבור כדי להגיע.

 

אז הנה דוגמא אחת-

 

ב”יהל” מאורגן יום מיוחד לסיור וביקור בכנסת לקורס דירקטוריות צור יגאל כוכב יאיר –

8.5.18 מגיעה משלחת הלומדות לכנסת, מוזמנת לועדה לקידום מעמד האישה, נוכחת בדיון מעניין וחשוב, מתוודעת לדרך קבלת ההחלטות ולתרבות הארגונית, לנבכי הפוליטיקה ולקצב הפועם של הפרלמנט שלנו.

פוגשת במזנון הכנסת את הח”כים וכן נפגשת בפגישות אישיות עם חברי כנסת להתחקות על דרך עשייתם ועל פועלם, על החקיקה ועל האתגרים.

 

זו בהחלט דרך בלתי אמצעית, ישירה, נוגעת, פועמת, להכיר את הפרלמנט הישראלי, את דרכי עבודתו, את גודל המשימה , את האתגרים והחסמים.. ולחשוב על הלומדות כמנהיגות הבאות בציבוריות הישראלית ולאפשר להן נגיעה והבנה כיצד תוכלנה גם הן להיות שם.. בכנסת, ברשויות המקומיות ובדירקטוריונים.

 

הזדמנויות כידוע אינן עושות ביקורי בית וגם אינן חלק מתוכנית לימודים. אצלנו כן.

זה כל השוני- והוא מוכיח את עצמו יום יום מחדש- בזכות הדירקטוריות שלנו שזה מכבר כיהנו ומכהנות בחברות ממשלתיות ובתאגידים העירוניים, בחברות ציבוריות ופרטיות, ויודעות שכדי להגשים צריך יותר מללמוד.

וזה השילוב המנצח!

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו