מכתב מאת משתתפת/סטודנטית של התוכנית- סטודנטית

הי חלי , מבטיחה לך שכל מילה שאני כותבת כאן היא אמיתית.

המטרה של המילים שלי היא פשוט לא רק להגיד תודה , אלה להדגיש כשנותנים לבן אדם הזדמנות, אתה אף פעם לא יודע אם היית הראשון לפתוח לו דלת ואיך זה עלול להשפיע על חייו. אולי התשומת לב שלך הקטנה שפתחת לי את הדלת זה בדיוק מה שהייתי צריכה כדי לא לוותר, כי אם את נתת יכול להיות שזה יקרה בהמשך עוד.

בעולם התובעני שלנו, התחרותי הרומס, שלא נדבר על הפוליטיקה השיראלית שהיא כזאת, במיוחד במקום בו נשים נלחמות אחת בשנייה הן כי זה דרך טבע או כי אלו החיים שאנחנו יצרנו, את יצרת אצלי את האמונה שנשים יכולות לעשות בשביל נשים ואולי אף רק הן יכולות.

אולי לא תביני מאיפה ראיתי וספגתי את זה מהפגישות המועטות אליהן הגעתי (אבל זה מאוד הספיק לי) ראיתי אותך כבן אדם חסר אגו ורצון טוב, כמה שזה נשמע פשוט, אבל הפשטות הזאת לא נראת לרוב לעין היום ועל כן אני רוצה להודות לך שלא קיבלת אותי על פי קריטריונים או סנדרטים כלשהם, קיבלת אותי עצם זה שאני אדם עם רצון וזה לא מובן מאליו. אני באמת רואה אותך כשאישה חזקה , והחוזק הזה מקבל אצלי מושג חדש- בלי אגו רצון טוב לעזור לנשים אחרות- כן זה לגמרי משדר אצלי חוזק.

תודה לך חלי ובוודאי שנשמור על קשר. תודה על ההזדמנות להזמין אותי לפגישות הרבות עם חברות כנסת- אני נשבעת לך שבשום הזדמנות אחרת לא הייתי מקבלת את זה .

Leave a Comment