פורום חדש של הפרלמנט החל לפעול היום.

הפורום למען איזון קריירה-משפחה, למען הורות נוכחת משותפת.

העמותה פעילה זה מכבר בתחום זה, וכן השתתפה בשדולה להורות וקריירה בכנסת בראשותו של חה”כ איתן כבל.

הפעילות היום מונחת ע”י מלי דנינו חברתנו, יו”ר הפורום ומנכ”לית אגודת “ניצן ישראל”, המתמחה בתחום הנחיית הורים.

התוכנית “ההורה כמאמן” מובערת ונלמדת על ידי מלי, למנחות מקצועיות של הפרלמנט, 25 נשים במספר שתעבורנה סדנא כדי להכשירן להעביר תוכנית לימודים זו בחברות היי טק ובארגונים וחברות בארץ, למען העלאת המודעות ולשיפור דרכי ההתמודדות

עם סוגיה מורכבת זו.

“כל יום שעובר אינו חוזר” כולנו יודעים זאת, אך מירוץ החיים התובעני למי שבוחרים במסלולי קריירה, נוגס כל חלקה טובה מזמננו. ובינתיים, הילדים גודלים… ואין אפשרות להשיב את הגלגל לאחור.

ראוי לנו, נשים וגברים, אימהות ואבות, שנהיה נוכחים בגידול ילדינו, שנחווה עימם את שנותיהם, שנאפשר להם לפרוש כנפיים בביטחה, להגיע , להשיג, ושנוכל להנגיש להם את כל אלה תוך שאנו מכוונים אותם, מאמנים אותם… לא מכתיבים להם… לא כופים עליהם.. לא  מצפים מהם להיות “העתק שלנו”, להיות ופעול בדמותנו, אלא משחררים אותם “שחרור מבוקר” , תומך, מאורגן…. לחייהם.. להליכתם בשבילים הנכונים להם…

לא פשוט. לא פשוט לשחרר. לא פשוט להתמודד. לא קל להתוודע לייסורי המצפון… לא קל לחיות עימם…

סדנא זו היא קודם כל מתנה לכל אחת מהמנחות שבאו ללמוד. הן תתנדבנה אך לפני הכל תקבלנה מתנה לחיים. מתנה להתמודדותן שלהן עם ילדיהן, עם סוגיות ועם קונפליקטים.

ואז- הן תעברנה את זה הלאה…

עוד פרויקט יפה, מרגש, עתיר, מלמד, מעצים של הפרלמנט- המקפיד על תעודת הזהות שלו- מקצועיות למידה, התנדבות מקצועית, התנדבות מצמיחה !

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו