עו”ד יפית קורן, LLB משפטים ממונה על פניות הציבור בתאגיד המים “מי מודיעין”, בוגרת קורס דירקטוריות חבל מודיעין, אוגוסט 2016

חלי יקרה, 

כמי שהגיעה לקורס דירקטוריות לאחר שהנני פעילה מספר שנים בפרלמנט הנשים, הנני מעלה על נס התרשמותי מקורס דירקטוריות ,אך לא ניתן לעשות זאת מבלי להסתכל על היריעה הרחבה ומבלי להדגיש (מניסיון אישי) את הערך המוסף והייחודי שניתן לבוגרות של הקורס גם בפרלמנט הנשים.      

זכות נעימה נפלה בחלקי, להמליץ בחום, על קורס דירקטוריות של יהל, בשיתוף עם המרכז להשתלמויות של אוניברסיטת בר אילן, אותו סיימתי בשבוע שעבר.

הקורס פתח לי חלון הזדמנויות תרתי משמע.

ראשית- הזדמנות להציץ ולהיחשף לעולמה של דירקטורית מתחילה.

הדבר הבולט בקורס, מעבר להעברת מושגי יסוד בסיסיים וחומר מקצועי, היה הערך המוסף שהתלווה לכל ההרצאות וכלל דגשים עניינים, תובנות חשובות וטיפים נהדרים. 

החומר הועבר על ידי מרצים בעלי ניסיון עשיר ומוכח בשלל תחומים, הקשורים באופן ישיר, לנושאים הנלמדים בקורס.

אין ספק שחלק מהמרצים היו מעניינים באופן מיוחד והרצאותיהם ילוו אותי, לאורך זמן.

שנית- וזוהי התוספת הייחודית בעיני-:-

ניתנת לכל משתתפת בקורס הזדמנות מיוחדת במינה ליהנות מפלטפורמה נדירה שמציעה אישה מדהימה, יוזמת הקורס, שהיא בעצמה מעוררת השראה, רבת כישורים ופעלים, פורצת דרך והרוח החיה מאחורי התכנים וההוויה של הקורס, הגברת חלי פרידמן.

מעבר ללימודים שפתחו בפני עולמות תוכן עשירים וחשובים, נפלה בחלקי הזכות להיות חלק מפרויקטים נוספים שמובילה חלי, במסגרת עמותת פני”ם, שם היא מכהנת כיו”ר, לרבות פעילות בפורומים המקצועיים של העמותה ובפעילות חדשנית מבורכת וחשובה, במסגרת המשמר המגדרי בכנסת.

בקורס ובעמותה אף הכרתי נשים נוספות חזקות ומעניינות, חלקן אף מובילות בתחומן ויצרתי לעצמי קשרים חברתיים חדשים שאין ספק שיכולים לתרום לי בעתיד, הן מבחינה אישית והן מבחינה עסקית.

כבוגרת הקורס, ברור לי כי אזכה להנות מליוויה ומניסיונה העשיר של חלי בתחום ואוכל לפנות אליה בכל שאלה ובכל בעיה בה אתקל, בחיפוש אחר הדירקטריון המיוחל וכן בכל התלבטות מקצועית או אחרת שתהיה לי, בעת מילוי תפקידי כדירקטורית.

בברכה,

יפית קורן, עו”ד

Leave a Comment