חני בן יהודה בוגרת קורס דירקטוריות רמת השרון, 2013

מנהלת שיווק ויחסי ציבור ברשת המתנ”סים

הי חלי,

החשיפה לתכנים בקורס הדירקטוריות הן בתחום המשפטי, הן בתחום החשבונאי והן בכלל, החשיפה לחברותיי המלומדות בקורס, פתיחת הדלת אל חייך והאפשרות לסייר בעולמך סייעו לי רבות בגיבוש החלטה חדשה לפריצת דרך בחיי- השלמת לימודי תואר שני במשפטים.

אני שמחה לשתף אותך כי קבלתי החלטה במהלך קורס הדירקטוריות להשלים את תואר השני במשפטים ולא במגדר כמתוכנן – התחלתי ואני שמחה על כך מאוד.

אני מוצאת שהידע המשפטי גם אם לא אקדם אותו לעיסוק משפטי הוא נחוץ ועשוי לסייע לי רבות בקידום מטרותיי ושאיפותיי ועל כך אני מבקשת לומר תודה גדולה.

אני חושבת שאת צודקת באמירתך כי “נשים נוטות להסתייג מלקיחת סיכונים ולעיתים הערכתן את חווית הכהונה ותפישתן אותה, אינה עומדת בהלימה למציאות.” ונכון שאפשר לפרש זאת כתירוץ להימנעות אך באותה נשימה הדרך שלנו מלאה במכשולים שלא בצדק ואנחנו צריכות לעשות את “הבחירה” היכן להשקיע את האנרגיות והמשאבים שלנו כשלפעמים השינויים הגדולים מתרחשים דווקא במרחב הפרטי! ולראיה ניכר כי ארבע הנשים הראשונות: שרה, רבקה, רחל ולאה שהיו בעיני הפמיניסטיות הראשונות הצליחו לייצר שינויים מרחיקי לכת והן אפילו לא היו מודעות לכך.

אני כן רואה עצמי פורצת דרך ופועלת מחוץ למרחב הפרטי וזו אחת הסיבות העיקריות שבחרתי ללמוד ב”יהל” בקורס הדירקטוריות
זכיתי בערך המוסף של התמרה וחשיפה לעולמות תוכן נוספים שלא הייתי זוכה להן במקומות אחרים

יש לי עוד הרבה דרך ואני תקווה שבעזרת אמונה, התמדה, החלטות נכונות, ומפגש עם נשים/אנשים טובים בדרך כדוגמתך, כדוגמת חברותיי ללימודים ואחרות אצליח להטביע את חותמי, וגם אם לא אצליח. לפחות אדע שניסיתי!

מאחלת לנו ביחד ולחוד המשך עשייה פורייה,
בכבוד והערכה,
חני בן יהודה

Leave a Comment