שקד אטינגר בוגרת קורס דירקטוריות פתח תקווה, מחזור 2 אוקטובר 2014-ינואר 2015

היי חלי, רציתי לומר תודה, שוב.

עד שלא הגעתי לקורס לא הבנתי איזו מתנה קיבלתי, לפני שלושה חודשים הגעתי לראשונה לקורס דירקטוריות שאת האמת- לא יודעת באמת מה זה אומר…. אני זוכרת שכשהגענו במפגש הראשון כבר דיברת על להעיז ועל הכוח שלנו כנשים.. קיבלתי מכל הקורס הזה המון!! בין אם זה עוד ידע, חברות חדשות, היחשפות לדברים שבחיים לא הייתי מגיעה אליהם ללא הקורס הזה.. …..

זכיתי, ובזכותך!

אני זוכרת שמהיום הראשון כבר קיבלו אותנו כל כך יפה , חששתי בהתחלה שהבנות הבוגרות יחשבו ש”נתקענו להן בקורס” .. אבל ישר הבנתי שלא !!!

הדבר הכי גדול ומשמעותי שלמדתי בקורס הזה, זה שלמרות מה שחושבים, יש לנו את הכוח לשנות ולהשפיע.
הרבה פעמים נתקלתי באמרות של הנשים הבוגרות בקורס – “אתן נערות, אתן תמימות, כשתגדלו תבינו שאי אפשר לתקן את העולם” וכו’ .. ואת האמת.. מה שהבנתי מכל זה, זה שב”ה יש לנו את הכוח לשנות וזכינו גם באמונה, וגם עכשיו בכלי שיוכל להוביל אותנו למקום של השפעה.. ומי שחושב שלא – כנראה שלא האמין מספיק..

בקורס למדתי על אתיקה , דוחות כספיים שוק ההון וקבלת החלטות , אבל מעבר לחומר שהעבירו בשיעורים למדתי עוד כל כך הרבה מהשיחות שהיו בין לבין עם הנשים הבוגרות ועם הנערות האחרות… נחשפתי למשהו אחר , מושגים אחרים , אנשים אחרים , לימודים מסוג אחר .. ולמרות שלכאורה החומר שלמדנו “מנותק ” מהחיים שלנו ,הצעירות , אני יודעת באופן אישי , שהרבה ממנו עזר לי בפרויקטים שאני עוסקת בהם , בהתנדבויות , בלימודים ואפילו בצוות ההדרכה בסניף. ומעבר לכך , הוא תרם המון לביטחון ולתעוזה שלי …..
לפני הקורס , לפני שלקחתי על עצמי פרויקט עלו בי המון חששות ” האם אני באמת מסוגלת לזה ” ,” זה גדול עליי ” וכו’ .. ובקורס הובהר לי שאני מסוגלת ליותר , להרבה יותר ממה שעשיתי , למדתי שדווקא בזכות היותי נערה עם חלומות ותקוות גדולים – אצליח לשנות ולשפר דברים גדולים . וזה קידם אותי המון , אני חושבת שזה המסר הכי גדול וחשוב שלמדתי מהקורס הזה ובמיוחד ממך חלי ! שלנשים יש כוח עצום , ושאני מסוגלת לשנות המון !
אני חושבת שהקורס הזה היה אחת המתנות הגדולות ביותר שקיבלתי בחיי , השגתי בו הרבה ידע , למדתי בו המון דברים שהשפיעו על חיי האישיים , והכרתי בו נשים איכותיות בעלות יכולת מנהיגות . אולי הקורס הזה כביכול נגמר , מבחינתי הוא רק התחיל , ” לכל סיום יש התחלה חדשה ” אני סמוכה ובטוחה שהקורס הזה יתרום לי בעז”ה להתקדם הכי רחוק והכי גבוה כמו שאני שואפת והכל מתוך רצון ליצור עולם טוב יותר !
אז שוב, פשוט תודה! בכבוד בהערכה ובתקווה לשנות, שקד

Leave a Comment