מועדון ארוחת הבוקר- “שישי נשי”, 1.6.18, קפה B2, יהוד

 אין קורת רוח רבה יותר שיכולה להביא זריחות יפות יותר מזו המברכת ומתברכת מעשייה אמיתית, כזו שלוקחת את המציאות למחוזות חפצנו, וכזאת שאנו נהנות כל הדרך להגשמתה.

הזריחה היפה הזו האירה בקרניה החמות והנעימות על כל אחת ואחת מחברותיי לעמותת “פני”ם חדשות” במועדון ארוחת הבוקר שלנו…שישי נשי שהביא יחדיו הרבה נשים עסוקות לכנס האסטרטגי שלנו.

הצוות האסטרטגי של העמותה השוקד להכנת התוכנית השנתית ולפיתוח ההדרכה וההתנעה של מגוון הפרויקטים המתבצעים בעמותה, הפיק בוקר זה בו הציגו יושבות ראש הפורומים את עשייתם בתחומי המדע והטכנולוגיה, מיגור השחיתות, הורות וקריירה, רישות עסקי, התמרה וטרנספורמציה, ופעילות המשמר המגדרי שלנו בכנסת העומדת להשיק בקרוב פרויקטים מעוררי השראה ( חינוך מגדרי בבתי ספר וגני ילדים וכן השקת משמר מגדרי בינ”ל ).

בוקר כזה הוא הזדמנות להתבוננות מחזקת על החיים שלנו בארץ הזאת. שיש בה כל כך מחלוקות, ומטחי טילים, ובעיות וקשיים מחד, ומאידך יש בה כל כך הרבה הסכמות ועשייה ואנשים טובים שבאים ממקום ערכי ואוהב לעשות למען החברה.

היום מטחי הטילים התחלפו במטחי כבוד , ההכנות לשבת ניהלו זמן באופן מיטבי, ועשרות נשים עזבו הכל ובאו מהצפון הרחוק, מירושלים ומכל חלקי הארץ לדון בעשייתן ובמינופה.

כמה גאווה יש באהבה ובנתינה! כמה סיפוק וכמה תקווה.

כמה כוח יש בחיוך הזה של ההגשמה ותקיעת יתד בפרויקט חדש משנה חיים.

כמה חדווה יש בנתינה תוצאתית , כזו שאיננה מפריחה סיסמאות ובוחרת להדגיש את הייאוש, אלא זו המסלקת אותו ומוכיחה שאפשר וצריך לעשות. ולשנות. ולשפר. וללכת הלאה!

אז אל תשכחו … יש לנו ארץ נהדרת!

תודה לחברות העמותה היקרות והמוכשרות המוכיחות כל יום מחדש כמה השלם שלנו גדול במכפלות משמעותיות מסכום חלקיו!

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו