חברת חשמל בשיתו”פ עם תוכנית “פנים למדע” של עמותת פני”ם חדשות” הפורום למדע וטכנולוגיה

דוברות חברת חשמל פירסמה הודעה זו בתפוצת תא כתבי המגדר, עבודה, חינוך, רווחה אנרגיה ותשתיות

התודה והברכה על הרמת הכפפה ועל שיתוף הפעולה שיניב בקרוב הרחבת מעגלי עשייתנו !

 

חברת החשמל עם ה”פנים למדע”

חברת החשמל בשיתוף פעולה חינוכי בתחומי המדע והטכנולוגיה עם עמותת פני”ם חדשות; פרויקט מנטורינג לתלמידות חטיבות הביניים וסיורים לימודיים בתחנת הכוח אורות רבין

חברת החשמל יוצאת בפרויקט מנטורינג חינוכי עם עמותת פני”ם (פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות) חדשות, תחת השם “פנים למדע”. הפרויקט נועד לעודד נערות בגילאי חטיבת הביניים לבחור במגמות מדעיות, טכנולוגיות, מתוך רצון למימוש הפוטנציאל האישי שלהן באמצעות חשיפתן למגוון הרחב של תחומים הקיימים בעולם המדעי טכנולוגי, מתן דוגמה אישית ושבירת מחסומים פסיכולוגיים וחברתיים.

במסגרת הפרויקט, הנערות מתארחות ומסיירות במתקני חברת החשמל התפעוליים; אתר תחנת הכוח אורות רבין ובמרכז המבקרים. במסגרת התכנית הן נפגשות עם מהנדסות, עובדות שטח, מודדות, מתכננות ומנהלות בכירות מתחומי הטכנולוגיה והתעשייה, ומקבלות השראה לאפשרויות הקריירה הגלומות בלימודי מדע וטכנולוגיה.

אורנה גולן, הממונה על שוויון מגדרי בחברת החשמל: “חברת החשמל שמה לעצמה למטרה לאתר ולהכשיר את דור העתיד של העובדות והמנהלות בתחומים הטכניים, המדעיים והטכנולוגיים, במגוון רחב של תכניות ופעילויות ייעודיות, במטרה לייצר איזון ושוויון מגדרי טבעי במצבת העובדות והעובדים של החברה”.

חלי פרידמן, יו”ר עמותת פנים חדשות:  “במסגרת הביקורים באקדמיה ובארגונים שונים אנו גאות על שיתוף הפעולה עם חברת החשמל, המעניקה שוויון הזדמנויות לנשים ומזמנת להן השתלבות במוקדי השפעה בחברה הישראלית. חברת החשמל המביאה אור ואנרגיה למדינת ישראל, מאירה כמגדלור את עתידן של נערות ישראל, שתהיינה לחוקרות, מדעניות ,מהנדסות ונשות הטכנולוגיה המובילות בישראל. זו זכות גדולה ושליחות חברתית וערכית לעצב עתיד מקצועי ומגדרי, להצמיח את עתודת המחר של נשות ההיי טק והמדעים במדינת הסטארט אפ המובילה בעולם. רעיון “המגוון” והשיויוניות עם שוני אשר יפה לו זו השעה, למען הנשים ולמען צדק חברתי, טווה עור וגידים בזכות קרן האור הגדולה המופצת אל נערות ישראל”.

 

אודות “פנים למדע”

עמותת פני”ם חדשות הוקמה בשנת 2011, ובמסגרתה מתקיימת פעילות “פנים למדע”. זהו פרויקט מנטורינג המבוסס על מחקרים מדעיים המעידים על השפעת הסביבה על בחירתן של נערות במקצועות בכלל ובמקצועות מדעיים טכנולוגיים בפרט. עד עתה סיימו את הפרויקט כ- 500 בוגרות עם 100 אחוז הצלחה בבחירת מגמות מדעיות.

המרצות בקורס, כמו גם חברות הפורום, הן כולן נשים שהגשימו את עצמן מבחינה מקצועית ופיתחו קרירה מצליחה בתחומי המדע והטכנולוגיה בתעשייה ובאקדמיה. סיפורן האישי של המרצות נועד לשמש מודל לחיקוי עבור אותן נערות צעירות לשם עידודן ללמוד את התחום ובהמשך לבחור בתחומים אלו בלימודיהן באקדמיה ולעסוק במקצועות אלו בחייהם הבוגרים.

הפרויקט מתקיים ברשויות: נצרת, יקנעם, כוכב יאיר, דליית אל כרמל ,אלפי מנשה, מודיעין, כפר כמא ,גבעת שמואל ובכפרי הנוער עיינות ונווה הדסה.

קרדיט לתמונה: יוסי וייס

לשירותך תמיד,

אביחי חלק | יחידת הדוברות | רגולציה, קשרי ממשל ותקשורת


גאווה וקורת רוח לעמותה שלנו ! 
שיתו”פ עם חברת חשמל בתוכנית שלנו לנערות ללימודי מדעים
“פני”ם למדע” 
סינרגיה שתרחיב את מעגלי פעילותנו ואת העתודה הבאה של נשות המחר בטכנולוגיה ובמדעים.
אצלנו מצמידים דיבור וחזון למעשה.
למעלה מ 500 נערות בוגרות התוכנית כבר לומדול במגמות מדעים בזכות עוררות ההשראה ויצירת העניין והחשיבות שיצקנו לתודעתן !
זה באמת מצליח ! מירוץ שליחות – נשים מצליחות מעבירות את מקל החזון הלאה !
הלב מתמלא גאווה ומתרחב – 
תחושת הערך והשליחות , המשמעות המתעצבת לה בזכות העובדה שבאנו לכאן עם ייעוד מסוים ומצאנו אותו !.. התחושה הנפלאה שיש בנתינה ובזכות להיות מחוללי שינוי ולהאיר דרך, החיבוק והברק בעיניים של בוגרות התוכנית , הופכים את ההשקעה ואת ההתנדבות למען מטרה כה חשובה- לעונג צרוף עטוף בסיפוק וקורת רוח !
ברכות ותודות ל”חברת חשמל” על שיתוה”פ , על האמון ועל החזון המשותף ! 
לעיל ההודעה שפורסמה ע”י דוברות חברת החשמל .
תודות לחברותנו בפורום מדע וטכנולוגיה המובילות בגאון עשייה מפוארת !

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו