טקס סיום קורס דירקטוריות כפ”ס מחזור 2, פברואר 2020

בוגרות קורס דירקטוריות מחזור ב’- גאות בכן!

 

בהתרגשות ובגאווה רבה אנו מברכות אתכן- נשים חזקות, משפיעות, מקצועיות ומנהיגות!

הקורס מהווה אבן דרך חשובה בהגשמת חזון מועצת הנשים לקדם ייצוג שוויוני של נשים בעמדות השפעה בכירות ובשולחן מקבלי ההחלטות.

אני בטוחה בהצלחתכן הרבה ובכך שתהוו כוח משמעותי ועוצמתי בדירקטוריונים ובחיים הציבוריים.

סוף סוף אנו שמות את עצמנו במרכז הבמה, חזקות מאי פעם ומוכנות לכבוש כל פסגה, ללא עכבות, תירוצים או חסמים. אנחנו מדלגות מעליהם ביחד, כי כוחנו כקהילה גדולה ומאוחדת הוא אדיר ורב עצמה.

תודה גדולה לרפי סער ראש העיר על התמיכה הגדולה בקורס, החזון המשותף והאמון במועצת נשים ובנשות העיר

לחלי פרידמן מנכ”לית קתדרת יהל על הובלת והנהגת הקורס הקהילה במסירות, מקצועיות לעילא ולעילא בתשוקה וכשרון אדיר, על החברות והאמונה והחזון המשותף, בורכנו בך חלי!

לרחלי לושי ברקת מובילת מועדון העסקים בעיר שסייעה רבות להצלחת הקורס וניהולו ומהווה עבורנו דוגמא להצלחה ואומץ!

לאלמוג אייזמן וטלי חברוני על האירוח המפנק במנהל הקהילתי, זמינות וסיוע בכל הנדרש באהבה גדולה, תודה!

וכמובן לסגנית יו”ר מועצת נשים אורית ישכיל וליועצת ראש העיר למעמד האישה טלי רונה, ולסימונה לוי על העבודה הרבה המקצועית בתמיכה בקורס ועל כך שכולנו ביחד כוח נשי מנצח ומוביל!

 

באהבה רבה, עדי וכל צוות מועצת נשים

עו”ד עדי לוי סקופ- חברת מועצת העיר

                    מחזיקת תיק התרבות, השכונות הירוקות

                           ויו”ר מועצת נשים עירונית

 

לבוגרות קורס דירקטוריות מחזור 2 כפ”ס שלומות !

היה מרגש ומפעים להתוודע לעוצמת הכישרונות והידע שהבאתן עימכם, וזה שנוסף לכן בקורס דירקטוריות, ביום חמישי , בטקס סיום הקורס.

התודה והברכה לראש העיר רפי סער, אשר כיבד אתכן בנוכחותו ובבירכתו,

מעצם תמיכתו והובלתו קורס למען נשים בכירות בעיר, נתן את האות להקמת קהילה מובחרת של נשים כמותכן, שהדרך נסללה עבורן בקורס זה.

התודה והברכה לעו”ד עדי לוי סקופ, אישה מוכשרת כשלעצמה, אשר בחרה בציבוריות המוניציפאלית להגשים תפישתה המגדרית, ומחזיקה שני תיקים משמעותיים בעיר- תיק הנשים ותיק התרבות.

עשייה התנדבותית הינה נישמת אפה של חברה אזרחית איכותית , קל וחומר כאשר מדובר בעשייה של נשים, אשר תמיד נדרשות לתפקידיהן המסורתיים , גם בבתים שיויוניים.

כאשר אנשים פועלים בחברה אזרחית ציבורית כאילו היתה חברת היי טק התושבים מרוויחים, והעשייה קוצרת פירות.

הצוות של עדי- טלי רונה- יועצת רוה”ע לקידום מעמד האישה, אורית ישכיל- סגניתה, סימונה היקרה ועוד נשים שעושות במלאכה בנועם ובצניעות- הביאו את המתנה היפה הזאת לחייכן ארוזה בתכנים מקצועיים ובשליחות חברתית אמיתית.

כעת זה “זמן הצלחות”- הזרעים הוטמענו ונבטו, האדמה תוחחה, המשעול פורה וכל שנותר הוא להמשיך לדשן , להתמיד ולחכות לקציר פירותיכן.

 

ברוח חג האילנות החל היום, מאחלת לכן צמיחה והתחלות חדשות טובות ומשמעותיות, נחישות לקראת הגשת מועמדות, ויכולת לדייק את כל השלבים העומדים בפניכן (שכתוב קורות החיים בהלימה לתפקידים אליהן אתן שואפות, הטמעת תכני הלימוד, בחינת החברות המעניינות אתכן (כפי שציינתי במפגשנו ביום חמישי) וכמובן אני לרשותכן- לכל עזרה שתרצינה.

זכורנה-

כדי להצליח, חייבות להישאר על הגלגל… להיות מעורבות, להיות נוכחות במרכזי השפעה, לתרום ולהיתרם.

כפי שציינתי כבר מתחילת הקורס- זו הפריבילגיה שלכן שאיננה עומדת כלל למי שלומדות /ים בקורסים אחרים.

זה בדיוק הפרקטיקום שנדרש כדי להיות במקומות הנכונים, (בקרוב גם בכנסת במשמר המגדרי), להתחיל להבין איך זה עובד באמת בשטח, לקחת פיקוד על תחום מסוים ולצמוח ממנו. להכיר אנשים משפיעים, לטוות קשרים, להבחין

בהזדמנויות ולקחת אותן.

הזדמנויות לא עושות ביקורי בית, ותירוצים הם דלק לעצלנים ונכשלים.

אתן כמובן נמנות על אוכלוסייה נבחרת ומובחרת- וככזאת- המעמד מחייב!

 

אז – ברוכות הבאות לחיים שאחרי- שאחרי הקורס ולפני הקורס הבא למי המעוניינת

 

איחולי הצלחה מכל הלב!

 

שלכן ,

חלי

 

טקס סיום קורס דירקטוריות מחזור 2 כפר סבא- 6.2.2020

 

 

בוגרות קורס דירקטוריות מחזור 2 כפר סבא – בהצלחה !קורת רוח רבה נטועה בזכות להקים קהילה חדשה
קהילה של מצויינות, מנהיגות נשית ברוכת כשרונות, ידע וניסיון, מצבור של בינה וחוכמה שהתכנס לו יחדיו לכיתת לימוד שמכוונת גבוה, שאיננה שוקטת על השמרים ויודעת כי מינוף אישי שולח ענפים לצמרת , הינו ליבתה של ההצלחה הבאה
אמש סיימו לימודיהן 21 נשים בכירות והן יוצאות לדרך
הן תשתלבנה בדירקטוריונים של החברות הממשלתיות, העירוניות, הפרטיות ואולי אף בציבוריות
הן מצטרפות לכמעט 5,000 נשים , בוגרותיי זה עשור שנים אשר חלקן כיהנו ומכהנות כדירקטוריות , אך משם טיפסו עוד מעלה מעלה והקימו איתי יחד את עמותת “פני”ם חדשות” את המשמר המגדרי בכנסת והמשמר הבינ”ל , את המיזם המצליח ומעורר ההשראה לקידום נערות ללימודי מדעים, את פרויקט הלימודים הייחודי והבלעדי שלנו ללימודי מינהל תקין ומיגור השחיתות המוענק לתלמידי תיכון ועוד ועוד.
זה מתחיל בלימודי דירקטוריות, ממשיך בכניסה למעגלי חיים חדשים ובהתנדבות מקצועית, ממשיך בעשייה בכנסת ובמשמר המגדרי, במשלחות שלנו לחו”ל ובעשייה חברתית קהילתית מקומית וארצית
גאווה גדולה בלב על מפעל חיים של מצויינות וציונות, של קבלה ונתינה ושל התעשרות מרנינת נפש במשאב האנושי היקר מפז – בוגרות הקורסים לדורותיהן שהינן הנשים העומדות בשורה הראשונה במשק הישראלי במגוון תפקידים ומשגשגות את הכלכלה ומפעלי ההתנדבות במדינתנו
התודה והברכה לשותפים שלי האיכותיים והיקרים אשר בזכותם מוקם מיזם זה
תודה לראש העיר רפי סער על החזון ועל העשייה הברוכה הנובעת לא רק ממקצועיות וחתירה למצוינות ולהענקה למען הקהילה, אלא מהנשמה החברתית והלב הפועם שלו, המאמין וחש בפעימות הלב של תושביו , ובצניעות ולב אוהב פועל בחדווה ומסירות בעשייה איכותית למען תושבי העיר.
תודה לעו”ד עדי לוי סקופ, מחזיקת תיק הנשים והתרבות בעיר, חברת מועצת העיר, אישה מוארת ונאורה, המנחילה גישה חדשנית שיוויונית המאירה את נושא המיגדר באור חדש, אור יקרות ! עונג גדול לעבוד עם חברת מועצת עיר משיכמה ומעלה שכמותה, המצמידה דיבור למעשה, פועלת ללא לאות סביב השעון, והכל בהתנדבות
תודה לטלי רונה יועצת רוה”ע לקידום מעמד האישה התומכת בהתרגשות בקהילת הדירקטוריות שהוקמה בעיר ורואה בה נדבך מוביל בעשייה המגדרית. תודה על המסירות וההתעמקות בפרויקט, על הפרגון ועל ההירתמות
תודות לרחלי לושי ברקת אשר איתה יחד הכל התחיל ובהפקתה עשינו באמונה מלאה את הצעדים הראשונים להקמת מיזם חשוב זה
ידענו כי שנים ארוכות קודם לא צלחו ניסיונות להקמת קורס דירקטוריות אך האמנו כי ביחד נעשה זאת ואכן אתמול בערב ההתרגשות קצרה את פירות העשייה וריכוז המאמץ שצלחו ושימחו אותנו מאוד
התודה והברכה גם לסימונה ולאורית ישכיל סגניתה של עדי סקופ לוי, העושות במלאכה באהבה ונתינה אינסופית, לאלמוג אייזנמן מנהל המינהל הקהילתי ולשירי המזכירה
כן – לפרויקט שכזה רתומים אנשים רבים כדי לקיימו באופן מיטבי
כאשר רשות מקומית מאמצת קודים ניהוליים של חברת הייטק ומפרה שיתופי פעולה מתקבל פרויקט מנצח!

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו