בעמותה שלנו, “פני”ם חדשות” פועלים פורומים מקצועיים שונים המובילים פרויקטים ומוכיחים כל יום מחדש שאפשר לשנות מציאות עם רצון טוב, יציאה מאיזור הנוחות, מקצועיות,זולתיות ולב גדול.
 פורום רישות עסקי שלנו התכנס  לישיבה בהנחייתה של גלי מיכל חנן, להתנעת האתגרים הבאים. 
מחמם את הלב לזכות בנשים כל כך מופלאות שיוצאות מהבית או אחרי יום עבודה ומחוייבויות משפחתיות , לישיבה לקידום עשייה התנדבותית ,ומוכיחות שלתת זה הרבה יותר .
סביב השולחן הארוך הזה ישבו היום שתי אדריכליות, עו”ד לנפגעות עבירה שהיא גם סא”ל במיל ומפקדת ביס למשפט בפרקליטות הצבאית, ועוד עורכת דין שהיא כיום מנהלת חברת קוסמטיקה בינ”ל, רואת חשבון אחת בעלת משרד ליעוץ מס ושירותים חשבונאיים, אשת נדל”ן, מנכ”לית חברת אבטחה, בעלים ומנכלית של חברה לטכנולוגיות רפואיות ובעלים ומנכלית של חברת קייטרינג יוקרתית .  מכל טובה של הארץ הזאת ! 
תודה לטובה אנגלרד ולרותה פפשוילי יו”ריות משותפות של הפורום, המובילות יחד קבוצת נשים גדולה שבאה לעשות טוב ולמנף win win

18.2.19

צוות המשמר המגדרי הבינ”ל שלנו התכנס הערב בגני תקווה לדיון במסענו העולמי למען קידום נשים והקמת כוח רב לאומי נשי .
ד”ר אורלי ניקלס פינקה באירוח מוקפד שחידד מחשבה ותוכנית עבודה למשלחות שלנו שתצאנה באביב לאירופה ובחורף לאסיה ואולי גם לאפריקה.
כן אנו שוקדות על פרסום הפקת ספר מגדרי בינ”ל ועל הפתעות נוספות מעוררות השראה !
תודה לשרה בורבין יו”ר הפורום ולכל הצוות שעושה עבודת קודש פורצת גבולות ליצירת סדר עולמי נשי חדש! לזה קוראים לחלום, לזרוע, לדשן ולהגשים ! אצלנו אין תיקרת זכוכית ואין ריצפת בטון. יש חזון. יש ביצוע. יש כישרונות ויש הגשמות !

 

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו