מאמצות את לוחמי כיפת ברזל- מאי 2021 מבצע “שומר החומות”

img

 

מבצע “שומר החומות” של שומרות חומות כיפת ברזל- נשות עמותת פני”ם חדשות” למען לוחמי ולוחמות כיפת ברזל

גאווה שבלב !

ערב שבועות תשפ”א- 16.5.21

זה היה טנא הביכורים הכי מרגש !

מאז שעות הצהריים ,עת הסתיים מבצע “פני”ם חדשות למען לוחמי כיפת ברזל” גואים הדי  ההתרגשות ואופפים אותנו בגאווה גדולה, על הזכות שנפלה בחלקנו, נשות עמותת “פני”ם חדשות”.

הכל החל אמש, שבת בבוקר בהודעת ווטסאפ באחת הקבוצות , בה הציעה חברתנו היקרה אל”מ רונית לב,הצעה לפנק את לוחמי ההגנה האווירית שלנו

רונית שלנו, חברת העמותה, אל”מ, מנהלת ביד רמה את חמ”ל פיקוד העורף בעירית תל אביב יפו. לא משה מהמקום ,ישנה שם על ספסל ימים ולילות ונוסף על שלל תפקידיה, פועלת לעשיית הטוב ולניתוב אנרגיות הנתינה למען חיילי צה”ל.

 

והלב מייד קרא לפעולה. יו”ר העמותה, חלי פרידמן כתבה הודעה אחת בתפוצת החברות בבקשה לתרום לחיילי צה”ל ומאז החל זרם בלתי פוסק של תרומות נדיבות , יפות ונרגשות שנאסף לסכום מכובד מאוד.

ואז ,מתקשרת חברת העמותה היקרה שלנו, אטי דה לאון , סמנכ”לית משאבי אנוש של חברת ההיי טק “קיי טו ויו” ומציעה להרים תרומה גם מהחברה שלה, התורמת תמיד לקהילה ברוחב לב. ויש אישור וזה קורה!

ובעוד התוכנית רוקמת עור וגידים, שומעות על כך עוד חברות אישיות מחוץ לעמותה, וגם הן נרתמות.

אטי המקסימה שימחה כבר על הבוקר בבשורה על מאור הפנים של “ארקפה קרניצי” בקרית אונו, אשר התרגשו מהיוזמה ומייד העניקו הנחה יפה והוסיפו מתנה עוגות מטעמם!

מפרגנות ומודות לכם אנשים טובים – קפה ארקפה קריניצי

תודה ענקית והערכה לחברותיי הנפלאות לעמותת פני”ם חדשות על מהירות התגובה ועל התרומות הנפלאות וכן לשופרסל שאיפשרו תהליך יעיל ומהיר של הקנייה

הרגע בו הגיעו לכאן לוחמי ההגנה האווירית שלנו במשאית הצבאית לאסוף את תרומתנו החסיר פעימה.

נוי, מפקדת כיפת ברזל ,בחורה צעירה, מרשימה ומלאת אנרגיות, הפגינה סמכותיות ואחריות וחייליה הלוחמים האמיצים הפעימו במאור פניהם כמו גם בתודות שהרעיפו עלינו!

הם סיפרו שלא נרדמו כמה לילות וביקשו להרגיע כי הם שם עומדים על המשמר יומם ולילה ודואגים לנו כל העת

בעודם מעמיסים למשאית את 25 הארגזים – טנא ביכורינו,ביקשנו תמונה למזכרת עם הלוחמים ודגל ישראל.

ערב חג השבועות, חג מתן תורה, הלוחמים הנפלאים הללו אשר יודעים את התורה – ריגשו ונתנו תחושה כל כך טובה ונפלאה!  

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו