מסיבת דירקטוריות בוגרות קורס כפר סבא מחזור 1 – 25.11.19

 

יש רגעים שהמילים מתייתרות …כי הלב גואה ברגשות ואומר תודה!
רגעי קסם כאלה עמדו הערב בביתה המואר של סיגל שטרית הנהדרת אשר אירחה את מסיבת הסיום של קורס הדירקטוריות הראשון של כפר סבא.
ולא שלא נחגגו כבר מסיבות. פעם בכיתה ופעם בלישכת ראש העיר , אבל מסיבה ביתית מפוגגת געגועים ומרבה חיבוקים ופינוקים שכזאת עוד לא היתה!


מסיבה עם שף צמוד – דודי המוכשר, ( רכש מקומי בעלה של סיגל) ,  מטעמים מוקפדים , שולחנות חגיגיים ערוכים בהדר עם שימת לב לפרטים הקטנים, תשורות אישיות עם אימרות כנף מציידות בעוצמות לדרך, והכי הכי – שולחן שופע נשים מוכשרות, יהלומים אנושיים שיכבדו וישגשגו כל חברה ציבורית, ממשלתית או עירונית בה תכהנה כדירקטוריות.


זכיתי להפתעה נעימה ומרגשת כאשר דנית המקסימה הזכירה כי במפגש פתיחת הלימודים היא ציינה בסבב ההיכרות כי מלבד היותה עורכת דין היא גם יודעת לשזור פרחים, ושאני ציינתי כי ראוי שהכישורים יבואו לביטוי בדמות זר שכזה בסיום הקורס. לא זכרתי זאת, אך מסתבר כי היא זכרה כן זכרה! 
זר ורדים יפהפה זכה לשזירה אמנותית תחת ידיה המקצועיות של דנית היקרה , ןנכרך סביב בקבוק יין . יצירה אמנותית מרגשת!


מרגשות מכל היו המילים שנכתבו באהבה על קלף , מילים שיצאו מליבן וחדרו לליבי בהוקרת תודה ענקית על הזכות להכיר נשים שמעבר להיותן כה מוכשרות הן בעלות נתינה ולב ענק, רגישות ואהבה ! שילוב מנצח מרטיט לב!
אני גאה על הזכות בהקמת מפעל חיים מטפח מצוינות זה שהקמתי לפני עשור שנים ומפגיש אותי בכל קורס מחדש עם אלפי נשים מוכשרות שמגלמות באישיותן את השילוב הנכון של עוצמה ורכות, נחישות ורגישות.


הרישות החברתי שנוצר בכיתה זו ואוסף הכישרונות לצד החברויות שנולדו הינם נכס לחיים!
הן אמרו שזה קורס משנה חיים!
ולא רק עבורן-
גם עבורי – בכל פעם מחדש, כאשר אני מתוודעת לכך שהצלחתי לעשות משהו טוב. טוב מאוד. ולמדתי עוד פרק ואספתי עוד חברות מופלאות למסע חיי והתברכתי בגדולה שבמתנות – חדוות העשייה ואהבת האנשים , החברות והרעות
תודה לכן יקירות! העיר כפר סבא זכתה בכן אבירות השולחן ליד ראש העיר , והכי הכי אני זכיתי !

 

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו