מפגש לקראת משלחת עמותת “פני”ם חדשות” המשמר המגדרי לארה”ב בכפר חב”ד (בית שניאורסון) 10 בינואר 2020 וגם- שיעור פרשות השבוע “ויחי”

 

התקווה היא חלומם של האנשים הערים” כך אמר אריסטו
כולנו זקוקים לתקווה, אשר בילתה לא היתה תקומה לעם ישראל מאז הלך במדבר ונכסף להגיע לארץ אבותיו, מאז איימו לכלותנו בשואה הנוראה, ובכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו
מדוע זעק יעקב לישועת השם תוך כדי בירכתו לבניו? על כך ועוד הבוקר בהנחייתי עם מירי שניאורסון הנפלאה את פרשת “ויחי” בביתה בכפר חב”ד.
הרהורים פילוסופיים על משמעותה של הברכה, ההבטחה, מציאת הייעוד שלנו ועשיית בחירות מושכלות בחיינו
על פרידות נצחיות הזוכות למרות היותן מעציבות לכותרת המצווה עלינו את החיים , על יכולתו של האדם להתעלות על עצמו , לטעות ולתקן, למחול, להיות בחופש הבחירה
” בוא וראה” אמר הרמח”ל – כל הבריות נבראו בלא שלמות, שנאמר ” אשר ברא אלוהים לעשות” שיעשו אח”כ בהמשכם השפע לשלמותם או במעשים טובים או בתפילה או בשיר”
פרשת “ויחי” מסיימת את ספר בראשית, ספר הישר, המעניק “הוראות הפעלה” לעקרונות המוסר,האמונה ודרך ארץ. נקודת הציון במעבר לספר שמות ממוקדת בעת בה בני ישראל הופכים ממשפחה לעם.
עד כמה אנו כיום שומרים על מדורת השבט המשפחתית והלאומית שלנו? על החופש של ילדינו לעצב לעצמם את ייעודם? על יכולתנו האמיתית לברך אותם לפי ייחודם ודרכם? עד כמה אנו מודעים ליכולתנו להאיר בקרן אור הפרטית שלנו כל משבר וכל כשלון כדי לדחות הרבה מן החושך?
היה לי הכבוד להתעמק בפרשת “ויחי” כדי להעבירה הבוקר עם הרבנית המוכשרת המוארת והנפלאה מירי שניאורסון
מתחדד כי אין מקריות
בהמשך לשיעור התכנסנו נשות המשלחת לארה”ב למפגש הכנה לנסיעתנו לארה”ב. מתרגשות ומתכוננות ! מחב”ד יצאה הברכה לכבוד נסיעתנו בהתרגשות ובשמחה
!

10/1/2020— מפגש הכנה למשלחת לפלורידה

בדרך למיאמי עוצרים ב.. כפר חב”ד.
מפגש משלחת המשמר המגדרי הבינ”ל של עמותת “פני”ם חדשות” לארה”ב התארח בביתה של מירי שניאורסון היקרה, בכפר חב”ד. התחלנו בשיעור השבועי לפרשת השבוע “ויחי” אשר התכבדתי להנחות עימה והמשכנו בפגישת ההכנה שלנו לקראת הנסיעה הממשמשת ובאה לפלורידה.
התרגשות ושמחה והכנות ושאלות נעטפו בחיבוקים לקראת המפגש הבא שיהיה בשדה התעופה.
נסיעה טובה למקדימות לצאת דפנה ארמוני ומירי שניאורסון הטסות הלילה ומחר לארה”ב . ניפגש ונתאחד במיאמי ארץ השמש …
תודה למירי האהובה על אירוח טעים ונעים על שיעור משביח חשיבה על ביתה המואר וליבה אשר מחבק את כולם ,מבקש קירוב לבבות , ונאה דורש נאה מקיים – מכיל את כולם ומאיר לכולם!

 

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו