קורס דירקטוריות כפ”ס מחזור 6, בית “ארטקיימא”, רח’ אז”ר 45, כפ”ס

img
אמש בכפר סבא, נפתח מחזור 6 להכשרת דירקטוריות !!! מכללת “יהל” בשיתוף עירית כפ”ס בחסות ראש העיר רפי סער , עו”ד עדי לוי סקופ חברת מועצת העיר וטלי רונה יועצת רוהע לקידום מעמד האישה מתענגים על הניגון החוזר המרגש של נשים בכירות ומוכשרות שהגיעו לסלול דרך לדירקטוריונים, ללמוד ולייצר לעצמן נקודת זינוק חדשה ! מכפלת התרגשות היתה במעמד הקורס כאשר בעלה של אחת המשתתפות פנה אליי וביקש  להפתיע את אשתו שחגגה עם פתיחת הקורס את יום הולדתה, הגיע עם צידנית עם עוגה וכריכונים ואפילו בקבוק בריזר, כי היא אוהבת ..  
ויחד איתה נודע לי כי גם למרצה שלנו רו”ח רונן בר לב יש יום הולדת. אז הבאתי איתי זיקוקים והתכבדתי להפיק את ההפתעה בכיתה.
איזה עונג לזכות להביא שמחה, להגביר את האור, לשלב לימודים רציניים ברגעי נחת ולהתוודע לאהבה שכזאת שיודעת לפרגן ולפנק ! 
תודה לעדי האהובה על השותפות האמיצה ועל החברות שלנו שהקימה קהילת דירקטוריות נהדרת ומובחרת בעיר כפר סבא, לטלי רונה ולראש העיר רפי סער צוות מנצח הפועל כל הימים למען הציבור בשליחות ערכית ונאמנה.

תודה ל 21 נשים מקסימות אשר אמש הצטרפו לקהילת הדירקטוריות ! גאווה ישראלית !

פוליטיקה ואמנות ? הילכו שניים בלתי עם נועדו? 
אז זהו.
נועדו כן נועדו !
וכך, באין מקריות, מייד לאחר הרצאתה של חלי פרידמן בנושא פוליטיקה בדירקטוריונים בפני כיתת דירקטוריות מחזור 6 בכפר סבא, להטמעת התובנה כי “פוליטיקה היא אמנות האפשרי” יצאה הכיתה לפרגן לאחת מהסטודנטיות בקורס, נוקי שריר, צלמת מוכשרת אשר הפיקה ומשתתפת בתערוכת צילום בבית האומנים בגלריית “גלר” .
תערוכת “האור” מתחבטת בשאלת תעתועי האור ורסיסיו ושואלת האם ניתן ללכוד אור ומהו חזיון תעתועים.
אמנות החשיבה האסטרטגית הפוליטית התוצאתית, רוקדת לגמרי את הטנגו הזה של חזיון תעתועים ולכידת האור שמעמעמת חשיכה לאלה שכה חשוב לנו שלא יראו, או לכל היותר ישזפו עיניהם בצללים חמקמקים.
היה ערב משלב לימודים ותרבות, מביא אור ובשורה ביציאתנו לחופשת קיץ קצרה !

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו