ועידת “און לייף”, 31.10.18 “נשים וכסף”

 

איך מתרגמים כשרון לכסף ?
איך בוראים מציאות? 
מדוע לכאורה לנשים יש בעייה עם כסף בעוד שגברים חשים שליטה מלאה בעניינים הפיננסיים?
אז זהו. לנשים ממש אין שום בעיה עם כסף.
הן לפעמים “תקועות” בשאלות הללו של ” מה את צריכה את השמלה הזאת? ” או ” יש לך כבר המון כאלה תכשיטים ונעליים .. ותיקים” ..
הפטרונות הזאת גרמה לנשים חוסר בטחון שהתכתב עם התרחקות מענייני הכספים.
“במקום שאשאל .. הוא פשוט ישלם והשאלות הללו יחסכו לי” .. או שאולי אהיה עצמאית ובלתי תלויה ואז אוכל לפנק את עצמי… ככה .. בלי טובות…
בכנס “און לייף” הערב על נשים וכסף התקיים דיון מעניין עם נשים מובילות שדייקו כל אחת בדרכה את היכולת שלהן שידעה לתרגם את כשרונותיהם לכסף.
גם מי שעוסקת בעשייה חברתית כמו עדי אלטושלר, מקימת “כנפיים של קרמבו” ומיזם “זיכרון בסלון” , רק בת 32, יודעת שהזמן שלה והרעיונות שלה שווים כסף ….והדגישה שהיא מכירה בחשיבות הכסף ובהתמודדות עם גיוס כספים.
אנו חיים בעידן שבו נשים חשות כי כסף לא יכול לפרנס תחושה של ערך, חרף חשיבותו . ניכר כי לנשים נכון לפגוש בעבודה את הכשרונות והערכים שלהן.
לגברים פחות… כי לגברים כסף הוא קדמוני.. הוא הצייד …
“היום אני מרוויחה חוויות ולא מונעת מהכסף.. לא הייתי חוזרת להגיש חדשות .. חסכתי לי מספיק כדי להרוויח הנאות וחוויות …כך מיקי חיימוביץ שסיפרה על הדרך שעשתה כאשת תקשורת.
אורנה בנאי נעלה את הערב בראיון רציני על חייה ועל הדרך שעשתה ועל הצחוק שמתערבב לו נכון עם כאב ואושר.
אנו חיים בחברה שהפכה את הכסף לעבודת אלילים.. .. התמכרה לו … לסטטוס, לאושר שמבקש לו אישור כל העת באמצעות הפגנת העושר.. למען יראו וידעו .. ובסוף כסף ממכר כמו מתוקים … כמו סוכר… שצונח כל כך מהר

 

בקורסים שלנו ב”יהל” נפתח בקרוב קורס פיננסי מיוחד לנשים כולל מנטורינג וליווי אישי- משהו שכל אישה צריכה כצידה למסע החיים הפרטי שלה!

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו