פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות

פני”ם חדשות”- פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות | עיתון כפר גנים פתח תקווה

[button color=”orange” size=large” link=”http://www.kfarganim.co.il/%D7%A4%D7%A0%D7%99-%D7%9D-%D7%97%D7%93%D7%A9%D7%95%D7%AA-%D7%A4%D7%A8%D7%9C%D7%9E%D7%A0%D7%98-%D7%A0%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%A0%D7%94%D7%99%D7%92%D7%95%D7%AA.html” target=”_blank”]לצפייה בכתבה המלאה לחצי כאן [/button]

ganim11

“פני”ם חדשות”- פרלמנט נשים ישראליות מנהיגות הינה עמותה הפועלת לקידום נשים ולמען הצבתן במוקדי השפעה והכרעה במדינת ישראל.

העמותה פועלת להתמרה (טרנספורמציה) של נשים במעברי קריירה ובמעברי חיים באמצעות מנטורינג ודוגמא אישית.

נשות העמותה, כולן נשים אקדמאיות, בכירות, המכהנות בתפקידים מגוונים במשק הישראלי, הגיעו להכרה כי רק “קימה מאזור הנוחות” ומעבר לזירה הציבורית, יכולים לחולל שינוי.

חרף המירוץ התמידי של נשים, בין קריירה לבית ולפעילויות התנדבותיות נוספות, יודעות נשות “פני”ם חדשות” כי ניצול מושכל של יכולת חלוקת הביצועים המובילה שהתברכו בה נשים יכולה לחולל עשייה רבה ומגוונת בו זמנית

והן מוכיחות זאת יום יום שעה שעה, עת בהתנדבותן פותחות דלת רחבה לנשים בכל עיר ועיר, ובאות להעניק מתנה אמיתית – ידע, ניסיון, כישורים, מקצועיות ומעל כל אלה- את סיפורן האישי בדרך להצלחה, ההתגברות על הקשיים וההגעה למטרה.

השבוע הסתיים קורס דירקטוריות בו השתתפו 26 נשים. הקורס התקיים בפתח תקווה והינו קורס ייחודי המשלב ידע וגם מיומנויות, ליווי אישי צמוד וחברותא נשית במיטבה.

זהו הרישות החברתי והעסקי שלנו!- לנשים יש פחות NETWORKING מאשר לגברים- ועל כן אלה המילואים שלנו- אומרת חלי פרידמן, מנכ”לית “יהל” (קתדרה ללימודי נשים בכירות ) ויו”ר עמותת “פני”ם חדשות”.

כולנו מעניקות ונותנות כל העת- למשפחותינו, לילדינו ולזולתנו, מג’נגלות בין עולמות התוכן השונים ויכולות כן יכולות !! יכולת זו צריכה גם להיעצר על פתח מפתננו- למען עצמנו !

הסינרגיה שנוצרת משילוב כוחות נשיים ראשונים במעלה, מזוגה ביכולת הביצוע , הנשענת על מקצועיות אמיתית ומובילות חברתית, אינטליגנציה רגשית ובינה- היא יכולת מנצחת !!

הקורס הסתיים והמחזור השני בפתח- זו הזדמנות לנשות פתח תקווה להירשם כבר עתה לקורס מעשיר ויוקרתי ולהיות חלק מפרלמנט הנשים המוקם בימים אלה בעיר.

קורס דירקטוריות מחזור 2 של פתח תקווה ייפתח ביום רביעי 30 באפריל- וזו ההזדמנות שלכן נשות העיר להתחיל עם האביב לפתוח צוהר לשינוי ולהעשרה, כמו גם להיות חברות ברשת חברתית א-פוליטית איכותית המובילה שינוי חברתי יחד עם הגברים, בשיח פתוח וחברי, למען חברה מתוקנת וטובה יותר במדינת ישראל!!!

עמותת “פני”ם חדשות” אירחה את ראש העיר מר איציק ברוורמן בסיום קורס דירקטוריות בו הוכשרו נשים יקרות ומוכשרות מפתח תקווה בתוכנית לימודים ייחודית של “יהל” בשיתוף אוניברסיטת בר אילן (המרכז להשתלמויות) ביום ג’ 1.4.14.

חלי פרידמן, מנכ”ל “יהל” הציגה בפני ראש העיר מר ברוורמן תוכנית לפעילות עניפה בעיר הכוללת

1. הקמת פרלמנט נשים מקומי (שיהא חלק מהפרלמנט הארצי)

2. הענקת קורס “מסע של התמרה” לנשות העיר פתח תקווה (המוענק חינם כמזוודת כלים להתמרה אישית, חברתית ועסקית)

3. הקמת “שולחן אבירות ליד ראש העיר”- בו תתנדבנה נשות הפרלמנט ותבאנה את כישוריהן המקצועיים לכדי ביצוע אפקטיבי לקידום נושאים מגוונים בפתח תקווה

4. זה מכבר הוקם “פרלמנט נשים צעיר” ליד פרלמנט הנשים של “פני”ם חדשות” בדמותן של הנערות מבית הספר לשגרירים צעירים – פרלמנט זה ייצר שיח בין דורי בין נשים בשלות לנשים/נערות צעירות, בעלות אוריינטציה להתנדבות ולהובלת שינוי בחברה הישראלית. דור המחר הוא הדור אליו נשות הפרלמנט מכוונות- כי השינוי יבוא ויעלה בזכותן !

חבר מועצת העיר, צדוק בן משה אשר סייע בהפצת דבר קיומו של קורס דירקטוריות שזה עתה הסתיים, בא אף הוא לברך בטקס הסיום ושוחח על חשיבות כניסתן של נשים לפוליטיקה המקומית, תרומתן החשובה והדרכים להגעה למוקדי ההשפעה.

חלי פרידמן, מנכ”ל יהל ציינה כי פוליטיקה איננה עוד תיאוריה נלמדת. זוהי מיומנות נרכשת. נשים צריכות פשוט לבוא אל מוקדי ההשפעה ולהפעיל את כישוריהן , ניסיונן ויכולת הביצוע שלהן. הן אינן נדרשות להזדהות פוליטית עם שום מפלגה בשלבים הראשוניים. הן צריכות לבוא ולהכיר את ההוויה. עמותת “פני”ם חדשות” הפרושה ארצית פותחת דלת לנשים ומקרבת אותן למוקדי ההשפעה דרך מגוון הפעילויות המוצעות, כך שכל אחת מוצאת את הנישה הקרובה לליבה או לתחום מקצועיותה, מרחיבה מעגלים, זוכה לרישות חברתי עסקי ואישי, ויכולה לחוש ולייצר תובנות תוך כדי פעילות.

העמותה פועלת בפורומים מקצועיים בתחומים כגון” פורום עסקי-מסחרי, פורום מוניציפאלי, פורום משפטי, פורום מדע וטכנולוגיה ועוד… כמו”כ העמותה פועלת בשני פרויקטים רוחביים : השדולה בכנסת לקידום בני ובנות 40 + המודרים משוק תעסוקה (העמותה הגישה טיוטא לחקיקה בנושא) וכן למען קידום נשים לתעסוקה בזכות רעיון “המגוון” DIVERSITY – המוכיח כי בחירה מכוונת של נשים (בזכות כישוריהם ההולמים את דרישות התפקיד) לתפקידים בכירים בארגונים משיאה רווחים לחברות (וזה מוכח מחקרית)

אז- בבירכתו של ראש העיר החדש והמבטיח- מר איציק ברוורמן, ובבירכת פרלמנט הנשים –”פני”ם חדשות” אנו מזמינות אתכן נשות פתח תקווה לבוא ולקחת חלק בפעילות, לכתוב לנו ולהצטרף!

קבוצת נשים איכותיות מנהיגות מחוללות שינוי, שתבחרנה להוביל בנחישות וברגיש ותחוללנה שינוי אמיתי ואתן מוזמנות להיות חלק פעיל !

להרשמה לקורס דירקטוריות ולהצטרפות לפעילויות השונות יש לפנות לחלי פרידמן, מנכ”ל יהל: לחצי כאן

רוצות לדעת עוד על פרלמנט הנשים ופעילויותיו? היכנסו לקטגורייה “פני”ם חדשות- פרלמנט הנשים!

Leave a Comment