ענת נגרין סימן טוב, בוגרת קורס דירקטוריות מחזור 7 כפ”ס, ינואר 2022

מנהלת סניף נאות אפקה, בנק לאומי

MBA מנהל עסקים, התמחות בשיווק ומימון

חלי יקרה , 

עם סיום קורס דירקטוריות מחזור 7 , אני מוצאת לנכון לכתוב לך ולהודות לך .  

להלן מספר נקודות שהפכו את הקורס מבחינתי לטוב ומשמעותי יותר :  

המפגשים היו בדיוק במינון הנכון -5 שעות פעם בשבוע אחה”צ . מה שאפשר לנו להמשיך בשגרה , ולקורס לא להפוך מעיק. החומר הועבר בצורה מקצועית וטובה.

המרצים – המרצים היו מגוונים ומקצועיים : עו”ד ירון ברדה, עו”ד גיא וילצ’בסקי, רו”ח רונן בר-לב, יפעת מלכא ואת חלי פרידמן נתתם לנו את האפשרות לשאול שאלות ולקבל מכל אחד ואחת מכם את חו”ד האישית והמקצועית על התהליכים בדירקטוריון , מה חשוב ומה פחות. ואיך אתם רואים את הדברים דרך המשקפיים שלכם, לא רק חו”ד משפטית, או חו”ד של רו”ח או מבקר , אלה מעבר לכך.

חלי יקרה ,  בנוסף לתכנים החשובים שהעברת לנו את נתת מניסיונך הרב גם מאחורי הקלעים ,עשית זאת בדרך הומוריסטית, רהוטה ,קולחת ונדירה . מלאת יושרה וחוסן, כמוך לא פגשתי כבר הרבה זמן.   

התכנים במייל – מצויינים , במייל הגיעו מידי יום תכנים וכתבות , שאפשרו לי לקרוא בזמן הפנוי , ולהתעמק במה שדיבר אלי. בעצתך את כל המיילים הכנסתי לתיקייה אחת , שישמשו אותי גם בעתיד.

למרות המצב העדין אותו כולנו חווים בעולם עם התפשטות הקורנה , את בחרת לערוך את הקורס פרונטלי , מה שתרם מאד לחוויה ולהעמקת הלמידה . הגמישות בזמן אמת , להעביר שיעור אחד לזום ולשמור על שגרת הלימודים – הייתה חשובה. 

בקורס השתתפו מגוון של אנשים טובים, איכותיים  ומאד מרשימים. כל אחד תרם מניסיונו ומעולמו המקצועי והאישי, והשיח היה פורה ומכבד. לא מובן מאליו ובזכותך הפכנו לקבוצה מגובשת, קבוצת הווטאפ הייתה וממשיכה להיות פעילה ותומכת, וכבר תוכנן מפגש של הקבוצה לנטוורקינג וגיבוש. לא מובן מאליו .

הסיוע שלך מאחורי הקלעים נדירים. הקשר שאת שומרת עם הבוגרים , והגאווה שלך בהצלחותיהם – מחממים את הלב ובכלל את אישה מעוררת השראה . 

אז תודה רבה , 

מאחלת לך שתמשיכי לקטוף פירות מבוגרות ובוגרים , ושהמעיין ימשיך לנבוע ולהפרות אותך ועוד רבים וטובים מתלמידיך. 

תודה רבה, ומקווה שעוד נפגש. 

ענת נגרין סימן טוב, הרצליה.  

Leave a Comment