מפגש חנוכה פיאנה 1

img

מפגש עמותת פני”ם חדשות חודש דצמבר 2021
עם איציק משה, יו”ר “בית ישראל” בגיאורגיה
אצל פיאנה רוזן, הרצליה פיתוח\

נר רביעי של חנוכה –
אמש במפגש מרגש ומרתק, התכבדנו ,חברותיי, נשות עמותת “פני”ם חדשות” לארח את מר איציק משה ורעייתו אליס ברחבת לובי האירוח במעונה המקסים של חברתנו פיאנה בהרצליה פיתוח.
איציק משה, יו”ר “בית ישראל” בגיאורגיה וחבר בורד אליאנס האירופי ,איש מעורר השראה , אשר כולו שליחות ואהבת ישראל, פועל במשך 32 שנה בתפוצות להסברת מדינת ישראל ותורם מזמנו,כספו ומירצו לעודד הסברה ולהאיר את מדינת ישראל בעולם, לגייס יהודים בעלי השפעה ומעמד להצטרף למעגל העשייה ולחדד את התפישה כי כל יהודי שאיננו מתגורר במדינת ישראל חייב לעשות משהו למענה, כי הרי אם מדינת ישראל לא תהיה חזקה ואיתנה ,חייהם בארצות הניכר יהיו בסכנה ..
איציק שפך אור על עשייתו הגלובלית אותו מגולל בסיפרו “ציונות נגד הזרם” ועל העזרה הרבה לה זוכים כל הנכנסים ל”בית ישראל” בטיביליסי בגיאורגיה.
עבודת הקודש של איציק מפעימת לבבות וזה מכבר זוכה להערכה וכבוד בקהילה הבינלאומית.
גם אנו קיימנו משלחת לפני 3 שנים לגיאורגיה בשיתוף “בית ישראל” וזכינו למאור פנים והזדמנויות להרחבת עשייה ושיתופי פעולה.
בקרוב נקיים נסיעה מתוכננת במשלחת שנדחתה בשל הקורונה ונקבע סניף ראשון שלנו בטיביליסי עם המשמר המגדרי הבינ”ל שלנו.
איציק הוא פעימת הלב היהודי ההומה הפועמת עבורנו בעולם. פעימה המהדהדת ציונות ואהבת הארץ בעשייה נלהבת ואוהבת, כזאת הדוהרת מעל כל משוכה וכל קושי ומנצחת !
חג החנוכה והנרות אותם הדליק עימנו איציק הפכו אמש לכל כך סימבוליים כי הרי הוא עצמו וממש כמילות השיר “כל אחד הוא אור קטן וכולנו אור איתן”, הדליק אתמול איציק את החנוכיה וביטא את מלאכתו בהגברתו את האור בעולם וסילוקו את החושך והאנטישמיות, באיחוד לבבות, בהסברה ואהבת המולדת.
האור הגנוז בנרות החנוכה מקפל בתוכו את אורם של ל”ו הצדיקים מאז ימי בית המקדש, אשר אורם מהדר את החנוכייה הדולקת בהידור בבתינו.
אמש הידר את האור איציק היקר בשליחותו הבלתי מתפשרת למען עם ישראל.
אשרינו שזכינו !
תודה גדולה למארחת המפגש פיאנה רוזן שלנו, על הכנסת האורחים, ההקפדה על אירוח מואר לעילא ולעילא, על ליבה הרחב ועל נתינה, על החברות ועל הפקתה ערב מכובד וחגיגי במעונה החדש.
יאיר עליכם האור משפחת רוזן היקרה כל ימות השנה במזל טוב בביתכם הקסום החדש ! הערכתנו ותודתנו מקרב לב !

הרשמי לקבלת עידכונים

לקבלת עדכונים נוספים, הירשמי לניוזלטר שלנו